Zelfde supermarktketens vergelijken loont

 Zelfde keten, zelfde prijs, klopt niet
   Prijzen van artikelen onderling vergelijken blijkt echt de moeite waard

Prijzen van artikelen vergelijken is echt de moeite waard en voordelig.

Zelfde keten, zelfde prijs. U bent fout. Ik kocht in de eerste Brico een zakje deuvels, dat zijn van die houten pinnen waarmee je planken aan elkaar bevestigt. Een zakje met 50 pinnen (6×30 mm). De prijs bedroeg 4,99 euro.
Ik had er te weinig. Dus ik haal er bij in een andere, een tweede, Brico in de buurt. Hier hebben ze niet hetzelfde merk of dezelfde verpakking. Maar wel een pakje van 60 deuvels (6×30 mm). Hier is de prijs 2,69 euro. Ik krijg dus meer houten pinnen voor bijna de helft van de vorige prijs. Bij deze prijzen is geen rekening gehouden met kortingsacties. Puur zelfde product.
Vergelijken als consument blijft de boodschap.

Bij Delhaize 1 kreeg ik folder 1 en bij Delhaize 2 folder 2. Delhaize 1 geeft mee een gratis album.

Plaats een reactie